Project & programme management
Belangrijke veranderingen of transformaties aanpakken
Organisaties worden soms geconfronteerd met belangrijke veranderingen of transformaties die gestuurd worden via grote programma's of projecten. Deze programma's of projecten zijn vaak gekoppeld aan belangrijke veranderingen in bedrijven die dienovereenkomstig moeten worden beheerd. Gezien het strategisch belang van dergelijke programma's of projecten en om deze op een professionele manier te beheren, doen Belgische organisaties steeds vaker een beroep op ervaren en getalenteerde interim programme- of projectmanagers.
Om aan jouw behoeften te voldoen, stellen wij jou een groot netwerk van professionele interim managers over heel België ter beschikking. Door hun rijke professionele achtergrond en ervaring op het terrein kunnen onze Interim Managers jou uitstekende operationele en managementdiensten met toegevoegde waarde leveren.
Kernopdrachten/projecten
- Programma om alle transversale processen van een bedrijf te herzien
- Programma om het bedrijfsmodel van een bedrijf te veranderen
- Project voor de invoering van een methodologie om het beheer van projecten te verbeteren
- Oprichting van een Project Management Office
- Programma om nieuwe manieren van werken in te voeren
- Programma gericht op het transformeren van een bedrijf om betere resultaten te behalen
Kernfuncties
- Programme Director
- Project Manager
- ERP Project Manager
- PMO
- Change Manager
- Business process reengineering Manager (BPR)
Stuur je CV
Bezorg ons je CV zodat we jou écht leren kennen.
Reade Thompson-Trott runs a successful consultancy, AstonJames – specialising in business and technology transformation...
From high-school teacher to lawyer to government policymaker, Anna-lee Annett’s career has spanned a wide variety of jobs...
Nisa is an underwear and activewear manufacturer with an aim to provide employment opportunities to refugees...
Rekruteringsadvies
Bekijk allesCarrière-advies
Bekijk allesDe jaarafsluiting komt eraan en dat betekent vaak extra werkdruk op de financiële administratie. Alles moet kloppen, deadlines naderen en fouten zijn kostbaar. Met de juiste voorbereiding en waar nodig tijdelijke administratieve ondersteuning kun je deze periode zonder stress doorkomen. Robert Mouri
Lees meerDe jaarafsluiting en het opstellen van de jaarrekening zijn voor veel finance teams de drukste periode van het jaar. Deadlines voor financial reporting, statutory reporting en de annual report naderen, audits moeten voorbereid worden en de boekhouding voor de jaarafsluiting moet tot op de laatste eu
Lees meer