Robert Walters werft voor een breed aantal accounting & finance rollen en heeft een uitstekend aanbod in vaste en interim vacatures in Nederland. We weten naar welke vaardigheden organisaties op zoek zijn en kunnen je adviseren en begeleiden naar de volgende stap in je carrière als finance professional. Bekijk onze vacatures voor accounting & finance hieronder.
Als één van de belangrijkste Nederlandse spelers in interim professionals sinds 20 jaar, richt onze interim management financial services divisie zich op het plaatsen van hooggekwalificeerde interim professionals in het bankwezen, verzekeringen, leasing, vermogensbeheer, financiële holdings en private equity bedrijven.
De interim professionals waarmee wij werken zijn zelfstandige senior professionals met een sterke achtergrond binnen financiële dienstverlening. De interim professionals worden ingezet in een functionele management rol of in een project functie, om specifieke tijdelijke opdrachten uit te voeren.
Finance Director rol voor een overgangsperiode tot de aanwerving van een permanente medewerker. Doel van de opdracht was het verbeteren van de structuur en de werking van de financiële afdeling, het verbeteren van de boekhoudkundige processen, het versterken van de financiële controle en het aanpassen van de normen.
Duur van de opdracht: 12 maanden.
Outsourcing Consultant om operationele ondersteuning te bieden bij het ontwikkelen van een beleid met betrekking tot outsourcing activiteiten onder verwijzing naar de herziene outsourcing richtlijnen van de European Banking Authority van 25/02/2019. Doel van de opdracht was het organiseren en monitoren van het 'outsourcing comité', het opzetten en bijwerken van een outsourcing register, het classificeren van outsourcing contracten en het definiëren en bijwerken van het outsourcing beleid van de bank.
Duur van de opdracht: 4 maanden.
Compliance Manager ter vervanging van iemand die vertrok tot de komst van een interne persoon om de rol over te nemen. Doel van de opdracht was het bestaande compliance team te ondersteunen bij diverse compliance taken en best practices te implementeren.
Duur van de opdracht: 4 maanden.
AML Consultant ter ondersteuning van het financial crime team in een periode van intensieve activiteiten. Doel van de opdracht was om het bestaande team te ondersteunen en best practices te implementeren.
Duur van de opdracht: 4 maanden.
Projectleider kostenoptimalisatie: Het doel van dit project was het identificeren van mogelijke kostenoptimalisaties in de financiële afdeling, gesponsord door de CFO en CRO.
Duur van het project: 3 maanden.
IT Transformation Project Manager: in het kader van een overname moest de interim manager het bestaande IT landschap analyseren en het IT team integreren in de nieuwe groep. Doel was het stroomlijnen van processen, het migreren van systemen naar groepsstandaarden en het opzetten van één geharmoniseerd nieuw IT team.
Duur van de opdracht: 16 maanden.
HR Manager: verbeteren van de kwaliteit van een bestaand HR team en professionaliseren van de HR processen en procedures.
Duur van de opdracht: 12 maanden.
Financial Performance Manager: de doelstellingen van deze opdracht waren: beoordelen van bestaande financiële rapportage tools & processen en de onderlinge afhankelijkheden ervan. Identificatie van gebieden voor verbetering en bevordering van geautomatiseerde oplossingen. Geautomatiseerde FP&A rapportage tool implementeren, waardoor de maandelijkse werklast en het risico op handmatige fouten drastisch wordt verminderd en de kwaliteit van de gerapporteerde gegevens verbetert. Leiden van het team naar het volgende niveau van operationele uitmuntendheid door gebruik te maken van de beschikbare technologieën.
Duur van de opdracht: 5 maanden.
Tom Touber deed ruim 30 jaar ervaring op in diverse c-level rollen in het bedrijfsleven. Bovendien begeleidde Tom als teamdirecteur professionele zeilteams in de 'Volvo Ocean Race', de champions league van de zeilwereld.
Pim van Stolk studeerde in 1981 af aan de Universiteit Twente en had een succesvolle carrière in de financiële sector. In 2020, ondanks zijn naderende pensioen, voelde hij zich er nog niet klaar voor en bleef enkele maanden langer werken.
Dirk-Jan de Graaff begon zijn carrière bij Bank Labouchere, de investment bank van Aegon. Na een aantal dienstjaren kreeg hij een opdracht waarvoor hij voor een paar maanden naar Curaçao vertok.
Effectief leiderschap is essentieel voor het succes van een team én de organisatie. Als manager heb je een sleutelpositie: je bent verantwoordelijk voor het behalen van resultaten, maar ook voor het creëren van een positieve werkomgeving. Maar wat maakt een manager écht effectief? In deze checklist
Lees meerRobert Walters had vorig jaar een wereldprimeur met het eerste ‘neurokantoor’, en implementeert dit succesvolle concept nu ook in haar Rotterdamse vestiging aan het Beursplein. Door een omgeving te creëren waarin men zich thuis voelt, wil Robert Walters een gemeenschapsgevoel creëren onder haar mede
Lees meerSluit je aan bij ons wereldwijde team van creatieve denkers, probleemoplossers en game changers. Wij bieden jou mooie doorgroeimogelijkheden, een fijne werksfeer en uitstekende opleidingsmogelijkheden.