nl

Onze Diensten

Toonaangevende bedrijven in heel Nederland vertrouwen op Robert Walters om snel en efficiënt de juiste mensen te werven. Lees meer over onze dienstverlening.

Meer informatie
Vacatures

Onze consultants nemen de tijd om te luisteren naar jouw ambities, en delen jouw verhaal met vooraanstaande organisaties in Nederland. Laten we samen het volgende hoofdstuk van jouw carrière schrijven.

Bekijk alle vacatures
Onze Diensten

Toonaangevende bedrijven in heel Nederland vertrouwen op Robert Walters om snel en efficiënt de juiste mensen te werven. Lees meer over onze dienstverlening.

Meer informatie
Inzichten & Advies

Of je nu op zoek bent naar talent of naar een nieuwe carrièrestap voor jezelf, wij adviseren je graag over de laatste trends op de arbeidsmarkt en bieden je de inspiratie die je nodig hebt.

Meer lezen
Over Robert Walters Nederland

Voor ons gaat recruitment over meer dan een enkele vacature. Wij helpen organisaties en professionals bij het maken van belangrijke keuzes.

Meer lezen

Werken bij ons

Onze mensen maken het verschil. Lees hun verhaal en kom alles te weten over een carrière bij Robert Walters Nederland.

Ontdek meer

Ons doel

Mensen en organisaties helpen om hun unieke potentieel te vervullen

Wij luisteren naar jouw verhaal. Daardoor begrijpen we jouw behoeften- de uitdagingen waarmee jouw organisatie wordt geconfronteerd, en zijn we in staat jou in korte tijd verder te helpen.

Resultaatgerichte aanpak

Wij werken resultaatgericht, volgens een vast proces. We verdiepen ons in de uitdaging van de opdrachtgever, om zo de functie waarvoor een interim professional nodig is volledig te kunnen begrijpen. Wat is de huidige context? Hoe positioneer jij de interim manager in jouw organisatie? Wat is jullie bedrijfscultuur? Wat wordt de scope en zijn/haar verantwoordelijkheden?

Deze informatie vormt de basis van een gedetailleerd voorstel, zodat er geen onduidelijkheid kan bestaan over de scope en de verwachtingen. Interim managers ondertekenen een geheimhoudingsverklaring voordat ze toegang krijgen tot alle details van jouw organisatie.

Actieplan

Nadat je de meest geschikte kandidaat voor de functie hebt gekozen, zal de interim professional in de eerste weken van de opdracht zijn/haar bevindingen documenteren en een actieplan opstellen. Dit plan wordt vervolgens besproken in een follow-up bijeenkomst tussen alle partijen om samen de doelstellingen van de opdracht af te stemmen. De voortgang hiervan wordt vervolgens bewaakt door periodieke bijeenkomsten.

Waarom een beroep doen op een interim manager?

  • Ter vervanging van vaste werknemers die langdurig afwezig zijn als gevolg van ziekte, zwangerschap, etc. Langdurige afwezigheid, ontslag, zwangerschapsverlof,...
  • Ter overbrugging van lange recruitmentprocessen voor vaste functies
  • Vanwege de inbrengen van specifieke competenties en kennis
  • Als oplossing bij crises of, conflicten
  • Als extra capaciteit in drukke periodes 

Hoe onderscheidt Robert Walters interim management zich?

  • Het hoge ervaringsniveau van onze consultants
  • Onze procesmatige, grondige aanpak 
  • De wil en vasthoudendheid om te werken aan een kwalitatief resultaat binnen een korte tijdspanne
  • De diversiteit in de expertise van ons team
  • De kracht van ons netwerk
  • De toewijding en partnerschap met onze klanten

 

Of je nu op zoek bent naar tijdelijke ondersteuning voor jouw organisatie, of zelf een opdracht zoekt waarbij jij het beste uit je zelf kunt halen, Robert Walters helpt je graag verder

 

Tom Touber deed ruim 30 jaar ervaring op in diverse c-level rollen in het bedrijfsleven. Bovendien begeleidde Tom als teamdirecteur professionele zeilteams in de 'Volvo Ocean Race', de champions league van de zeilwereld.

 

Pim van Stolk studeerde in 1981 af aan de Universiteit Twente en had een succesvolle carrière in de financiële sector. In 2020, ondanks zijn naderende pensioen, voelde hij zich er nog niet klaar voor en bleef enkele maanden langer werken.

 

Dirk-Jan de Graaff begon zijn carrière bij Bank Labouchere, de investment bank van Aegon. Na een aantal dienstjaren kreeg hij een opdracht waarvoor  hij voor een paar maanden naar Curaçao vertok.

 

 

Recruitmentadvies

Bekijk alles

Carrière-advies

Bekijk alles
Peter Ligtvoet: 'Het onderscheidend vermogen van bedrijven zit op inkoop, niet op service'

Als rechtenstudent rolde hij via een bijbaantje de inkoop in, waar hij direct een klik voelde met het vak. Ruim dertig jaar later is Peter Ligtvoet een bekende naam in de inkoopwereld. Als chief procurement officer en chief operating officer – of zoals hij het zelf noemt: ‘Chief Helping Out & Gettin

Lees meer
De 3 belangrijkste customer service skills - heb jij ze?

Kleding kopen, een abonnement afsluiten en zelfs onze dagelijkse boodschappen... Doordat we steeds meer online kunnen doen, stijgt het aantal customer service medewerkers in Nederland snel. Volop mogelijkheden dus voor professionals die aan de slag willen op de afdeling klantenservice, maar niet ied

Lees meer